Pentru a vă confirma rezervarea, vă vom solicita o plată în avans, in timp ce restul se va achita numerar sau cu cardul de credit, la momentul în care veți face check-in.
Politica de livrare a produselor/serviciilor
Serviciile de cazare pot fi achiziționate online sau direct la locație
Clienții vor intra în posesia serviciilor de cazare în momentul în care face check-in la locație, conform datelor confirmate la rezervare.
Pentru a vă confirma rezervarea, vă vom solicita o plată în avans, in timp ce restul se va achita numerar sau cu cardul de credit, la sosire.
Modalități de plată
Plata avansului poate fi făcută cu in contul firmei care va fi trimis numai dupa confirmarea disponibilitatii si acordul asuprea costurilor. Restul de plata se poate plati numerar, sau cu card la check-in.
Anulări
Anulările pot fi făcute gratuit cu 60 zile inainte de data inceperii sejurului . O anulare la o data ulterioară va duce la pierderea avansului. In mod exceptional , daca in timpul rămas reusim sa facem o alta rezervare pentru camera anulata, trimitem inapoi avansul proportional cu noptile rezervate de noul client. Anulările generate de restricțiile impuse de pandemia Covid-19 presupun rambursarea integrală.
Fumatul, strict interzis
Focul, numai cu acordul nostru prelabil
Colectarea selectiva
Accesul animalelor de companie (caini de talie mica) în pensiune, Livada , case se face numai cu acordul nostru prealalbil. Cainele nu poate fi lasat singur in casa/ camera si nu poate intra in pensiune la orele meselor. ne asteptam bineinteles sa curatati orice urma a prietenului patruped.